بلاگ

معرفی و آشنایی با انواع کوکتل مزوتراپی

انواع مواد های مزوتراپی

انواع کوکتل مزوتراپی را می توان در زمره پرکاربردترین شیوه های مدرن زیبایی در جهان قرار داد. چه کسی دوست ندارد زیباتر به نظر برسد؟ پوست شما را می توان مهم ترین بخش در زیبایی شما دانست. با توجه به اینکه امروزه مزوتراپی یکی از بهترین درمان های زیبایی در جهان به شمار می رود، تقاضا برای خرید انواع کوکتل های مزوتراپی در جهان رو به افزایش است.

علی الخصوص با روش کاملا بدون جراحی که مزوتراپی ارائه می دهد، افراد بیشتری به استفاده از انواع کوکتل مزوتراپی تمایل نشان داده اند. برای بررسی انواع کوکتل مزو و عملکرد آنها و همچنین نحوه تاثیرگذاری آنها بر روی پوست، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هم چنین برای سفارش انواع این کوکتل های کاربردی و یا انتخاب محصولات دیگر مانند خرید مزوژل می توانید با کارشناسان مجموعه PTM در تماس باشید.

کوکتل های صورت در صدر لیست انواع کوکتل مزو

با توجه به تنوع لیست انواع کوکتل مزو استفاده از این مواد برای هر نوع پوستی بسیار مفید است. از آنجایی که مواد فعال مستقیما به مکان موردنظر تزریق می شوند، یک نوع درخشش سالم “شفافیت از درون” را فراهم می کند. یک متخصص همیشه می تواند از میان انبوه انواع کوکتل مزوتراپی، کوکتلی را انتخاب کند که برای مساله خاص شما مناسب است؛

با این حال، در هر صورت، شکل ساختار و رنگ پوست را بهبود می بخشد، گردش خون را تحریک می کند و علائم پیری و آکنه را کاهش می دهد. این به وضوح از سلامت کلی پوست شما پشتیبانی می کند، بنابراین استفاده از انواع کوکتل مخصوص مزوتراپی، قطعا ارزش آن را دارد.

انواع کوکتل های مزوتراپی

  • کوکتل ترمیم پوست: فرمولاسیون کوکتل ترمیم کننده پوست به طور ویژه برای پوست فاقد استحکام و کشسانی، با یا بدون چین و چروک و خطوط ریز توسعه داده شده است. تاثیر دی متیل آمینو اتانول تارتارات در بهبود ساختار پوست و جلوگیری از شل شدن آن، اثبات شده است. رتینول به طور فعال تولید و تمایز سلول های جدید پوست را تحریک و شفاف می کند و علائم پیری را کاهش می دهد. توکوفرول با فعالیت آنتی اکسیدانی استثنایی خود آن را افزایش می دهد. به طور همزمان، هیالورونات سدیم از هیدراتاسیون کافی مراقبت می کند و همچنین به کاهش چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند.
  • کوکتل ضد پیری: کوکتل ضد پیری مزوتراپی، با توجه به فهرست مواد تشکیل دهنده فوق العاده اش، نشانه های پیری پوست بیرونی و درونی را برطرف می کند. حاوی ترکیبی از مواد فعال واقعا قدرتمند مانند هیالورونیک اسید، DMAE، سنتلا آسیاتیکا و پانتنول است. پوست به وضوح مرطوب و تغذیه می شود و همچنین به طور قابل توجهی سفت تر و صاف تر می شود.
  • کوکتل ترانکزامیوم: تاثیر مفید ترانکسامیک اسید برای متعادل کردن رنگ پوست و همچنین کاهش هر نوع هیپرپیگمانتاسیون، توسط محققین اثبات شده است. این یک مهار کننده قوی تیروزیناز است، آنزیمی که در فرآیند ملانوژنز یا تولید رنگدانه پوست مورد نیاز است. کوکتل ترانکزامیوم را می توان به طور موثر برای هر نوع هیپرپیگمانتاسیون، از جمله نوع مرتبط با آکنه استفاده کرد.

آشنایی با انواع مواد کوکتل مزوتراپی از نظر مواد ساخت

هنگامی که صحبت از آشنایی با انواع مواد کوکتل مزوتراپی می شود، استفاده از آنتی اکسیدان ها همانند یک قانون اصلی رعایت می شود. وجود آنتی اکسیدان در انواع کوکتل مخصوص مزوتراپی، باعث افزایش گردش خون در بدن فرد دریافت کننده کوکتل، می شود. با توجه به مواد ساخت، دسته بندی لیست انواع کوکتل مزو به آلوپاتیک (متشکل از آماده سازی معمول و سنتی آنها) و هومیوپاتی (از جمله آماده سازی هومیوپاتی) تقسیم می شوند.

کوکتل های آلوپاتیک برای مزوتراپی ممکن است شامل مجتمع های ویتامین، ترکیبات معدنی (روی، کبالت، منیزیم، فورسفر، گوگرد، سلنیوم، پتاسیم و غیره)، اسیدهای آلی (گلیکولیک، پیروویک)، عصاره گیاهان دارویی، داروها (دی هیدروارگوتامین، ال-کارنیتین، اسید لیپوئیک و غیره)، محصولات بیوسنتز (DNA، اسید هیالورونیک، جفت)، عصاره های بافت های حیوانی (کلاژن، کندرویتین سولفات) و… باشند.

فرمول کوکتل های هومیوپاتی برای مزوتراپی شامل کمپلکس های هومیوپاتی خاص، مونو پرپراسیون ها، نوزودها، کاتالیزورها، آماده سازی های ارگانیک و غیره می باشد. عمل کوکتل های هومیوپاتی برای مزوتراپی با هدف تحریک مکانیسم های جبرانی و بازیابی اتصالات بین سلولی شکسته انجام می شود. با توجه به مواد استفاده شده در انواع مواد کوکتل مزوتراپی، استفاده از نوع مناسب آن برای رفع مشکل موردنظر زیباجو نیاز به تخصص دارد.

معرفی انواع کوکتل های مزوتراپی از نظر کاربرد

معرفی انواع کوکتل مزوتراپی را می توان با کوکتل های مخصوص صورت و سرم های تقویت کننده آن آغاز کرد؛ البته زیباجو ها ممکن است با اهداف مختلف اقدام به استفاده از انواع کوکتل مزو کنند؛ به عنوان مثال در برخی از قسمت ‌های بدن، چربی زیر پوست راحت ‌تر تجمع می ‌یابد و باعث افتادگی پوست و سلولیت می‌شود.

انواع کوکتل های مزوتراپی برای بدن، از جمله کوکتل چربی سوز و کوکتل سلولیت، به طور ویژه برای کاهش چربی موضعی فرموله شده اند. آنها نه تنها سوزاندن چربی را تسهیل می کنند، بلکه صافی پوست را پس از درمان نیز مشخص می کنند. در این قسمت به معرفی انواع کوکتل مزوتراپی می‌پردازیم:

لیست انواع مزو

حساسیت در انتخاب از میان انواع کوکتل های مزوتراپی

تنوع انواع کوکتل های مزوتراپی به بیش از 3000 نوع می رسد. تصمیم گیری برای انتخاب از میان انبوه این محصولات بر عهده پزشک متخصص پوست می باشد. البته این انتخاب بر اساس مکان و نحوه استفاده از این مواد، صورت خواهد گرفت.

اما محدودیت‌های نسبی در استفاده از انواع کوکتل مزوتراپی وجود دارد. اغلب این محدودیت ها به دلیل وجود اجزای فعال دارویی در ترکیب مزوتراپی از جمله کللیتیازیس یا همان سنگ کلیه (زمانی که داروهایی با اثر کلرتیک در انواع کوکتل‌ مزو گنجانده می ‌شوند)، آسیب‌ عروق میانی و قاعدگی (هنگام استفاده از گشادکننده‌ یا منقبض کننده عروق) است که باعث بروز علائم حساسیت نسبت به این مواد می شود.

نزدیک به 5 دهه از معرفی مزوتراپی می گذرد و در این مدت، انواع مواد کوکتل مزوتراپی پتانسیل خود را برای جایگزینی روش هایی جراحی نشان داده اند.  به طور کلی، از انواع کوکتل های مزوتراپی صورت و بدن به طور کلی نه تنها بعنوان روشی برای پیشگیری در در طب سنتی استفاده می شوند، بلکه در عرصه زیبایی نیز برای از بین بردن عوارض جراحی و رفع انواع نقص ها بسیار کاربردی هستند.

به دلیل این حساسیت ها، انتخاب بهترین نوع از این کوکتل ها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ این موضوع درباره دیگر ترکیبات درمانی و زیبایی مانند انتخاب بهترین مارک ژل و یا فیلر نیز به همین اندازه حائز اهمیت است.

انواع کوکتل مزوتراپی مو

تنوع بالای کوکتل های مزوتراپی تنها به صورت محدود نمی شود. استفاده صحیح و مناسب از انواع کوکتل مزو در دستیابی به نتایج مطلوب، حیاتی هستند. علاوه برای انواع کوکتل مخصوص مزوتراپی برای صورت، انواع کوکتل مزوتراپی مخصوص برای مو نیز وجود دارد. به همان اندازه که پوست صورت نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد، بهره مندی از پوست سر سالم یعنی برخورداری از موهای براق و درخشان.

به دلیل ترکیبی از مواد تقویت کننده و جوان کننده مانند گلوتاتیون، پانتنول و بیوتین، کوکتل های مخصوص مو مزوتراپی هر آنچه را که سلامتی آن لازم دارد را برای پوست سر شما فراهم می کند. علاوه بر این، رشد موهای قوی و سالم را تحریک می کند. می توان از آن به عنوان یک درمان تغذیه کننده مو یا به عنوان درمان ریزش مو استفاده کرد.

حرف آخر؛ از کجا انواع کوکتل های مزوتراپی را بخریم؟

پس از معرفی انواع کوکتل مزوتراپی نوبت به معرفی یک نمایندگی معتبر برای خرید این محصولات می‌باشد. وقتی صحبت از بهترین انواع کوکتل مزوتراپی به میان می آید، همیشه می توانید برای تهیه بهترین محصولات می‌توانید به شرکت پیشرو طب مایا یعنی PTM اعتماد کنید. ما با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش انواع محصولات زیبایی قادر هستیم با تنوع بالا محصولات، کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه را بره شما ضمانت دهیم. برای خرید و مشاهده محصولات مزوتراپی به صفحه مربوطه آن یعنی «خرید کوکتل مزوتراپی» مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *