بلاگ

معرفی بهترین برند مزوژل جوانساز

معرفی بهترین مارک مزوژل

بهترین برند مزوژل برای پوست شما چیست؟ در واقع پاسخ به این سوال تا حد زیادی شخصی است؛ مزوژل های تولیدی هر برند، دارای مزایا و عوارض احتمالی خاص خود است. با این حال ما در این مطلب تلاش می کنیم تا بهترین برند مزوژل موجود را به شما معرفی کنیم اما در انتها، تصمیم این که بهترین مزوژل برای شما کدام است، با شما خواهد بود.

از آنجایی که مواد تشکیل دهنده تمام مزوژل های موجود در بازار، متشکل از پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی است، استفاده از مزوژل ها معمولا عوارض چندانی ندارد. اما با این حال همانطور که می دانید، کمتر دارویی یافت می شود که فاقد عوارض جانبی باشد. در ادامه ما به تفصیل به بررسی انواع مزوژل ها و معرفی بهترین برند های مزوژل برای هر نوع اولویت انتخاب خواهیم پرداخت.

پس از مطالعه این مقاله، به خوبی با تمام مزوژل های موجود در بازار جهان و بازار ایران مزایا و عوارض هر کدام، به خوبی آشنا خواهید. به امید آن که این مقاله بتواند شما را در خریداری و استفاده بهترین مزوژل با توجه به نیاز های خود یاری کنیم؛ با ما همراه باشید.

کاربرد بهترین برند مزوژل برای جوانسازی پوست

بهترین برند مزوژل، در صورت خریداری نمونه اورجینال و تزریق درست می تواند چین و چروک و حتی افتادگی پوست ما را تا حد زیادی کاهش دهد. کاربرد این مواد و این متد معمولا برای کاهش چین وچروک هستند اما برخی دارای مواد مفید دیگری نیز هستند که به کاهش لک، افتادگی پوست و آبرسانی پوست نیز کمک می کنند؛ بهترین مزوژل ضد چروک با توجه به محتویات  مخصوص خود همانند هیالورونیک اسید، می تواند تا حد زیادی چین و چروک های صورت را کاهش داده و حتی در صورتی که بهترین مارک مزوژل را انتخاب کرده باشید، می توان به وسیله تزریق مزوژل، افتادگی پوست را برطرف کرده و به حجم دهی آن نیز کمک کرد. گرچه تاثیر مزوژل دائمی نیست اما می توان با تزریق یک واحد از مزوژل با کیفیت از بهترین برند مزوژل جوانساز به مدت 6 تا 9 ماه از شر چین و چروک و افتادگی پوست خلاص شد.

برترین مارک های مزوژل

برای مشاهده قیمت و خرید مزوژل می توانید به صفحه این محصولات مراجعه و بهترین برند های مزوژل را خریداری کنید.

سوای از جوانسازی، افزایش قابلیت ارتجاعی پوست نیز یکی دیگر از کاربردهای مزوژل است. تمامی چین و چروک های ایجاد شده بر روی صورت، به دلیل از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست در طول زمان در پی افزایش سن اتفاق میافتد. استفاده از این متریال و روش می تواند به صورت موقت قابلیت ارتجاعی را به پوست انسان بازگرداند. معمولا بهترین برند مزوژل برای صورت و کاهش چین و چروک در این قسمت بکار می رود.

نحوه عملکرد بهترین مزوژل در کاربرد اصلی خود، جوانسازی

بهترین مزوژل زمانی که در زیر پوست تزریق می شود، با وارد کردن میزان بالایی از آنزیم ها، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و عصاره های گیاهی باعث جوانسازی و بازگشت قابلیت ارتجاعی به پوست ما خواهد شد. این مواد تولید کلاژن را تحریک کرده و با آبرسانی پوست، به افزایش حجم و کاهش چین و چروک آن کمک می کنند. تکنیک استفاده از مزوژل برای جواسازی پوست یا به عبارتی مزوتراپی، برای اولین با در سال 1952 در فرانسه توسعه داده شد. این توسعه تا امروز و تا رسیدن به بهترین مزوژل و فرمول ادامه داشته است. در واقع بهترین مزوژل، مزوژلی است که عملکرد موثر و ماندگار، با حداقل عوارض داشته باشد. این ویژگی ها می تواند فرد به فرد متفاوت باشد اما برترین مارک های مزوژل، آن های هستند که بیشترین درصد رضایت مصرف کنندگان از نظر عملکرد، ماندگاری و عوارض داشته باشند.

اهمیت انتخاب بهترین مارک مزوژل برای سلامت پوست

بهترین مارک مزوژل برای پیشگیری از عوارض جانبی بسیار حائز اهمیت است. چرا که هرچند عوارض جانبی مزوژل نادر و معمولا سبک هستند، اما در صورت استفاده نکردن از بهترین برند مزوژل، این عوارض می توانند تا حد زیادی جدی شده و به سلامت پوست زیباجویان آسیب وارد کند. در اینجاست که ما اهمیت استفاده از بهترین مارک مزوژل را درک خواهیم کرد. در ادامه به برخی از عوارض جانبی احتمالی مزوژل می پردازیم تا شما عزیزان اهمیت استفاده از یک مزوژل با کیفیت را بیش از پیش درک کنید.

برخی از ساده ترین و رایج ترین عوارض، عوارض موضعی همانند قرمزی، خارش، درد و سوز است که اینگونه عوارض معمولا چندان جدی نبوده و پس از مدت کوتاهی از تزریق از بین می روند. برای هر چه کمتر کردن شانس اینگونه عوارض بهتر است از بهترین مزوژل موجود در بازار استفاده کنید.

در برخی موارد بسیار نادر ممکن عوارض جدی تری همچون عفونت، تشکیل تومورهای خوشخیم و حتی بدخیم منجر شده و زیباجویان را از استفاده از مزوژل پشیمان کنند. برای پیشگیری از این مشکلات حتما بایستی از بهترین برند مزوژل برای صورت و در کلینیک پزشک معتمد استفاده کرد.

معرفی بهترین برند مزوژل جوانساز

تاثیر استفاده نکردن از بهترین برند مزوژل بر سلامت پوست

بهترین برند مزوژل برای پوست، همانطور که گفته شد، برای داشتن یک تزریق موفق بسیار ضروری است. استفاده از مزوژل نامرغوب می تواند عوارض شدیدی داشته باشد که در ادامه برخی از آنان خواهیم پرداخت.

  • کبودی های تیره در محل تزریق، تا مدتی طولانی پس از تزریق
  • درد شدید و مضمن در محل تزریق و اطراف آن
  • تورم شدید صورت
  • پوسته پوسته شدن و بروز عفونت های پوستی

تحمل هرکدام از این عوارض برای مراجعان بسیار طاقت فرسا بوده و گاهی می تواند باعث بروز آسیب های دائمی به پوست انسان شود. به همین جهت استفاده از بهترین مزوژل موجود در بازار نه یک انتخاب بلکه یک الزام است.

بهترین برند های مزوژل در بازار ایران

بهترین برند های مزوژل در بازار جهانی، بر خلاف بازار ایران، به چند برند خاص محدود نمی شود. این محصولات تحت برند های بسیاری در سراسر دنیا در حال تولید هستند اما ما در بازار ایران، تنها یک یا چند مورد از آن ها را در اختیار داریم. با وجود محدود بودن برند های این محصول در بازار ایران، مزوژل های موجود در بازار ایران معمولا از بهترین مارک مزوژل های موجود در جهان هستند.

هر روزه ده ها هزار دوز از مزوژل های تولیدی این برند در سراسر ایران تزریق شده که در بیشتر موارد رضایت مشتری و جوانسازی کامل پوست او را در پی دارد. به عبارت دیگر می توان ادعا کرد بهترین برند های مزوژل در سطح جهانی، هم اکنون در بازار ایران حضور دارند.

این برند ها تنوع محصول بالایی داشته، برخی محصولات فقط قابلیت پر کردن چین و چروک ها را داشته در حالی که برخی دیگر علاوه بر از بین بردن چین و چروک، قابلیت سفت کنندگی پوست های شل و افتاده و یا کاهش لک ها را دارند؛ برخی ماندگاری بیشتر و برخی دیگر ماندگاری به نسبت کمتری دارند. از طریق مقایسه این قابلیت ها است که می توانید بهترین برند مزوژل برای صورت خود را خود انتخاب کنید. گرچه در بیشتر کلینیک های زیبایی شما حق انتخاب چندانی برای استفاده از مزوژل مورد نظر نخواهید داشت و تشخیص بهترین مزوژل برای شما بر عهده پزشک معالج شما و صلاح دید اوست، با این حال شناختن هر کدام از این برند ها و مزایا، ماندگاری و عوارض هر کدام از این برند ها پیش از تزریق ضروری است. در ادامه لیست بهترین برند های مزوژل را برای شما عزیزان شرح داده و بهترین مارک مزوژل را از بین آنان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پروفایلو، پر فروش ترین و بهترین برند مزوژل موجود در بازار

بهترین برند مزوژل موجود در بازار را می توان مزوژل پروفایلو دانست. این ژل توسط یک شرکت ایتالیایی به نام IBSA تولید شده و دارای گواهی از سازمان غذا و دارو آمریکا یا FDA می باشد. این ژل نیز همانند باقی مزوژل ها بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده. اسید هیالورونیک تا قبل از 30 سالگی توسط بدن و به صورت طبیعی تولید می شود و وظیفه این ماده حفظ رطوبت و لطافت در پوست می باشد. از مزایای این مزوژل به عنوان بهترین برند مزوژل نسبت به باقی مزوژل ها این است که این مزوژل در کنار از بین بردن چین و چروک صورت، به دلیل تحریک پوست به تولید کلاژن در سفتی قسمت های افتاده پوست نیز موثر باشد. پس در صورتی که در کنار چین و چروک با شلی و افتادگی پوست نیز دست به گریبان هستید، پروفایلو می تواند بهترین  برند مزوژل برای صورت شما باشد.

بهترین برند مزوژل صورت

مزوژل جالپرو، بهترین مارک مزوژل برای از بین بردن چین و چروک های عمیق

بهترین مارک مزوژل برای از بین بردن چین و چروک های عمیق می تواند. جالپرو یک محصول مشترک از دو کشور ایتالیا و سوئیس است که مختص چروک ها و خطوط پوستی عمیق تر ساخته شده است. این مزوژل قادر به از بین بردن چین و چروک هایی است که حتی بهترین برند های مزوژل جوانساز نیز ممکن است از آن عاجز باشند.

این مزوژل در دو سری جالپرو کلاسیک و جالپرو HMW (صورتی) تولید و عرضه می شود که می توانید بر اساس نیاز پوست خود، بهترین مزوژل را از بین این دو نوع انتخاب کنید. در واقع جالپرو HMW به دلیل داشتن درصد بیشتری از ماده هیالورونیک اسید انتخاب بهتری برای خلاص شدن از شر خطوط و چروک های عمیق خواهد بود در حالی که جالپرو کلاسیک را می توان برای خطوط و چروک های کم عمق تر استفاده کرد. دلیل این که در ابتدای این بخش جالپرو به عنوان بهترین مزوژل برای از بین بردن خطوط عمیق معرفی شد نیز همین است.

از دیگر مزیت های این مزوژل، می توان قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به باقی برند ها دانست. با کنار هم قرار دادن تمام این ویژگی ها می توان به خوبی دریافت اگر در هر رده سنی با چین و چروک های به نسبت عمیق دست به گریبان هستید و  به دنبال تزریق یک مزوژل با قیمت مناسب و تاثیر گذاری بالا هستید، جالپرو میتواند بهترین مزوژل برای شما باشد.

مزوژل پروسترولین، کره ای اما در رده بهترین مزوژل های اروپایی

بهترین مزوژل برای یک استفاده چند منظوره را می توان پروسترولین دانست. این مزوژل می تواند انتخابی خوب برای افرادی باشد که در کنار چین و چروک، از لک و تیرگی پوست خود نیز رنج می برند. این مزوژل می تواند به پوست آسیب دیده شما جانی دوباره ببخشد. زمانی که ما در برابر اشعه UV خورشید قرار می گیریم، مقدار زیادی ملانوژنیک در زیر پوست های ما ترشح شده تا از آسیب دیدن پوست ما در برابر نور آفتاب جلوگیری کند؛ از آنجایی که این مزوژل بر پایه ماده ای به نام پپتاید تولید شده است.

پپتاید قابلیت از بین بردن ساختار این مواد ملانوژنیک را دارد. به عبارت دیگر، این محصول می تواند با تخریب بافت ملانوژیک ملانین پوست ما، به روشنی و رفع لک های پوست کمک زیادی کند. می توانید این محصول را هم به عنوان بهترین روشن کننده و هم به عنوان بهترین برند مزوژل جوانساز خریداری کنید.

بهترین برند های مزوژل

 

Ejal40 گمنام اما از یکی از برترین مارک های مزوژل

این مزوژل نیز همانند تعدادی دیگر از برند ها ساخت کشور ایتالیا است و یکی از برترین مارک های مزوژل موجود در بازار ایران است که ساختار و نحوه عملکرد آن تفاوت چندانی با دیگر برند های مزوژل ندارد. Ejal40 نیز همانند دیگر رقبای خود بر پایه هیالورونیک اسید است که به جذب رطوبت کمک کرده و از طرفی دیگر به ترشح کلاژن و الاستین نیز می انجامد. این دو ماده عامل اصلی جوانی و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست هستند. کارایی و ترکیبات موثر، این برند را نیز جز بهترین مارک های مزوژل قرار داده است.

رویتاکر، بهترین برند مزوژل برای تحمل کمتر عوارض

رویتاکر را می توان بهترین برند مزوژل برای افرادی دانست که مایلند تزریق مزوژل آنان با کمترین عوارض ممکن همراه باشد. این برند محصول کشور فرانسه بوده و می توان آن را بهترین انتخاب برای آبرسانی عمیق به پوست بدون عوارض و درد دانست. پس اگر آستانه درد چندان زیادی ندارید یا به علت شرایط خاصی حاضر به تحمل عوارض چندان زیادی نیستید، رویتاکر می تواند بهترین برند مزوژل برای نیاز شما باشد. هر چند با انتخاب این برند شما از دیگر مزایای سایر برند ها همانند روشن کنندگی در پروستریلن محروم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *