بلاگ

معرفی بهترین برند های ژل و فیلر

برترین برند ژل و فیلر

انتخاب بهترین مارک ژل با توجه به اینکه این محصول ارتباط مستقیمی با سلامت و زیبایی افراد دارد، از اهمیت زیادی برای متخصصان و هم افرادی که قصد تزریق این مواد را دارند، برخوردار است. نقش فیلرها نه تنها برای پرکردن و فرم دهی به نواحی مختلف بدن، بلکه برای بهبود علائم پیری و درمان نواقص پوست در نقاط مختلف نیز می باشد.

ژنتیک، آلودگی ها، نور خورشید، گذر زمان و بسیاری دیگر از موارد، چین و چروک و افتادگی در پوست به وجود می آورند. تزریق موارد ژل و فیلر، راه حلی است که می تواند تا حدودی با این عوامل مقابله کند و جوانی و طراوت را دوباره به پوست بازگرداند؛ از این رو، این روش درمانی محبوبیت زیادی در میان خانم ها و آقایان در سنین مختلف دارد و به طور گسترده در کلینیک های جهت زیبایی مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

پرسشی که در این میان به وجود می آید، این است که برترین برند ژل و فیلر کدام است؟ ده ها و یا صدها برند متنوع از این فیلر و ژل ها در بازار موجود می باشد که بدون شناخت از ویژگی ها و مشخصات این برندها، انتخاب را برای افراد دشوار می کند. در ادامه به معرفی بهترین مارک ژل فیلر (برندهای معتبر موجود در ایران) می پردازیم؛ بنابراین اگر قصد انتخاب این مواد را دارید، ادامه این مقاله را دنبال کنید. هم چنین برای دریافت مشاوره و سفارش خرید این محصولات می توانید با کارشناسان ما در مجموعه PTM تماس بگیرید.

ویژگی های بهترین برند فیلر و ژل

شناخت ویژگی های بهترین برند فیلر و ژل می تواند در انتخاب بهتر این محصولات بر اساس نیاز بسیار تاثیرگذار باشد. هدف افراد از تزریق این مواد، رسیدن به زیبایی بیشتر و رفع نواقص پوستی می باشد؛ در نتیجه کیفیت این محصولات و عدم ایجاد عوارض جانبی، نکته مهمی است که با استفاده از بهترین انواع این مواد حاصل می شود.

برند مارک فیلر اصل

  • فورمولاسیون پیشرفته
  • مطابقت محصول با ناحیه تزریق
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • ماندگاری و دوام بالا

با توجه به اینکه این محصولات برای تزریق در نواحی مختلف صورت از جمله زاویه فک، لب، زیر چشم، شقیقه و گردن با هدف رفع مشکلات پوستی و جوان سازی به کار می روند، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند؛ اما مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، برخی از مشخصه های کلی و مشترک بهترین مارک ژل و یا فیلر می باشد.

بهترین برند ژل اورجینال

یکی از مشخصه های بهترین برند ژل اورجینال بودن محصول است. این مساله در مورد هر برندی که انتخاب می کنیم، با هر کیفیت و هر قیمتی، صادق است. متاسفانه اخیرا نمونه های تقلبی این مواد، بسیار مشابه با نمونه های اصلی در بازار به فروش می رسد که کیفیت پایینی دارند و ممکن است صدمات زیادی به فرد وارد کنند. در نتیجه پرهیز از برندهای فیک و انتخاب برندهای معتبر و اورجینال، مسیر درست انتخاب بهترین برند مارک فیلر اصل می باشد. این موضوع درباره انواع محصولات تزریقی مانند انتخاب بهترین بوتاکس نیز صدق می کند.

معرفی بهترین مارک ژل فیلر

برای معرفی بهترین مارک ژل فیلر، برخی از بهترین برندهایی که بر اساس کیفیت بالا و قیمت های مناسب شناخته می شوند را مورد بررسی قرار می دهیم. شناخت این برندها، دید وسیع تری برای شما در هنگام انتخاب بهترین نوع از این محصولات را فراهم می کند.

برند ژل اورجینال

  • پرفکتا: برند پرفکتا محصول کشور فرانسه و یکی از مواد فیلر با ترکیبات استاندارد و بر پایه هیالورونیک اسید می باشد.
  • آلیاکسین: این برند ساخت سوئیس و یکی از برندهایی است که این موارد را با ترکیبات غیر حیوانی و قابل جذب تولید می کند.
  • نورامیس: نورامیس برند کره ای مواد فیلر است که در دسته انواع بهترین برند فیلر قرار می گیرد و اثرات ترمیمی قابل قبولی برای نواحی مختلف صورت دارد.
  • الانسه: الانسه هلندی، یکی از مشهورترین برندهای تولید فیلرهای زیبایی می باشد که در ایران هم محبوبیت زیادی دارد.
  • بیووس: بیووس دیگر برند کره ای در لیست بهترین برند فیلر می باشد که مانند اسمش زیبایی بخش می باشد و با تولید محصولات متنوع، کاربرد گسترده ای در میان متخصصان دارد.
  • آراستی: آراستی محصول کشور کره جنوبی و یکی از برندهایی است که موادی با ماندگاری بالا تولید می کند.
  • اینوبل: این برند کره ای هم با ترکیب هیالورونیک اسید، یکی از بهترین انواع حجم دهنده های موجود در ایران می باشد و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

انتخاب یکی از این برندها به عنوان بهترین برند فیلر و ژل برای خرید ژل و یا فیلر شاید کار چندان آسانی نباشد؛ اما هر کدام از این برندها ویژگی های منحصر به فردی دارند که می تواند در نوع خود بهترین باشد. با توجه به ناحیه تزریق و کاربرد این مواد، بهترین برند فیلر متفاوت می باشد.

بهترین مارک ژل فیلر

کشورهای تولید کننده برترین برند ژل و فیلر

کشورهای زیادی در جهان، تولید کننده مواد فیلر هستند و هر کدام ترکیبات خاص خود و نیز ویژگی های متفاوتی دارند؛ اما اگر بخواهیم درباره کشورهای سازنده انواع برترین برند ژل و فیلر صحبت کنیم، آمریکا، هلند، فرانسه و کره جنوبی اسامی کشورهایی هستند که در این لیست به چشم می خورند. فورمولاسیون موادی که این برندها تولید می کنند، بر پایه مواد طبیعی و غیر حیوانی و راهی بر درمان چین و چروک و نواقص پوست می باشند.

انتخاب بهترین برند مارک فیلر اصل از PTM

شرکت پیشرو طب مایا، که یکی از نمایندگی های با سابقه در زمینه فروش محصولات زیبایی و درمانی می باشد، تعهد خود را ارائه بهترین برند مارک فیلر اصل برای مصرف کنندگان می داند. کارشناسان PTM آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما در زمینه انتخاب انواع بهترین مارک ژل و یا فیلر می باشند. با ما در تماس باشید و با مشاهده لیست قیمت های مقرون به صرفه، خرید خود را با آسودگی خاطر انجام دهید. محصولات دیگر زیبایی برای کاربردهای متنوع مانند خرید مزوژل را نیز می توانید از شرکت PTM انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *